tirsdag 7. desember 2010

Årets kort er.......

StampARTic har en utfordring litt utenom det vanlige...plukke ut ett av dine egne kort som du har laget dette året. Altså, ikke lage et nytt kort.

Jeg har valgt et kort som jeg ikke har publisert før her på bloggen, men jeg lagde det til min elskede mann da vi hadde vår føste bryllupsdag 1.august.
Tror kanskje ikke at det er det fineste kortet jeg har laget, men det ble laget til en helt spesiell dag. En dag jeg håper vi får mange,mange,mange flere av :)

ELSKER DEG,MANNEN MIN

Så her kommer kortet:


Teksten, Amor vincit omnia, er latin og betyr: Kjærligheten overvinner alt.
De tre ordene er virkelig noe som har betydd mye for oss. To personer med SÅ forskjellig bakgrunn og såpass stor aldersforskjell klarer å holde ut sammen, det MÅ jo bare bety at kjærligheten virkelig overvinner alt.....ordene står også gravert inn på utsiden av våre gifteringer. En veldig fin påminnelse for oss når vi føler oss litt nede og det går litt "trått", som det gjør i alle ekteskap.


1 kommentar:

  1. Kortet du har valgt er virkelig nydelig, og tanken og følelsene bak gjør det til noe helt spesielt!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen min hos StampARTic med det flotte kortet ditt!
    Mange klemmer fra Marianne:)

    SvarSlett