søndag 31. oktober 2010

Madelen 4 år!!!

HIPP HIPP HURRA for MADELEN!!!!!
Et år har gått og nå er lille Madelen blitt 4 år :) Så i dag blir det stor feiring, og det fortjener et ballerina-kort.
Så da måtte jeg jo sette meg ned og lage et kort.....jeg har utsatt kortlaginga til henne i over 14 dager fordi jeg har måttet inntatt horisontalen på sofaen pga kraftige bekkensmerter :(
Men sent i går kveld satte jeg meg ned for å lage dette:




Kammerpikenes tema, utfordring # 17, hos Scrappekammeret lyder som følger: Lag noe jentete (girly)
Og hva er vel mer girly enn ballerinakjoler,ROSA,bling og blomster??

Hos Thats just so cute har de to utfordinger:
  1. She's so cute #7: pynten du bruker gjenspeiler den historien du ønsker at LOen skal fortelle. Og skulle du være en kortlager, så lag et kort der pynten viser hvem som skal få det! Her syns jeg at jeg fikk fram ganske bra hvem kortet er til......en ballerina som fyller 4 år!!
  2. Extra Cute #13: bruke ulike limprodukter på prosjektet. På forsiden brukte jeg Limstift, 25x12mm limputer 1 mm tykke, og 2 mm tykke, Glue dots, hurtigtørkende allroundlim og knøttsmø limputer fra Nille...innsiden av kortet forklarer jeg under de neste bildene:


På den venstre siden brukte jeg Limstift, Hurtigtørkende allroundlim, 25x12mm limputer 1mm tykk.
På den høyre siden brukte jeg Dobbelsidig tape og Hurtigtørkende allroundlim.

Håper jeg har forklart det bra nok :)

2 kommentarer:

  1. Herlig jentekort du har laget! Liker veldig godt oppsettet ditt og de nydelige blomstene!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  2. du har lagd masse nydelig, men dessverre så er det sånn hos oss i thats just so cute at våre utfordringer ikke kan kombineres med andre.
    håper du lager et bidrag spesielt til oss for i morgen kommer en ny utfordring.
    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett