fredag 9. april 2010

Bryllupskort

Den ene selgeren på jobben min hadde gifta seg i løpet av påska, og da fikk jeg i oppgave å lage kort....selvfølgelig, svarte jeg! Dro på Drømmehjørnet og handlet inn nye ark og satte meg blid og fornøyd ned for å lage et kort.
Så kom sperra!!

Ble sittende i 3 timer forran pc'n for å finne litt inspirasjon, og det resulterte i et kort som jeg har blandet 3 forskjellige utfordringer i. Håper dette ble bra :)

Hos Drømmehjørnet er utfordingen: Lag et kort med tema vår
Håper vår-bryllup passer inn her :)


Hos Kort o Mania er utfordingen:
Lag et kort, en boks eller hva det måtte være ETTER en mal, en tutorial/oppskrift!
Det var egentlig meningen at dette skulle bli et slags z-kort, men siden jeg aldri har laga det før, så bomma jeg litt....men håper det går bra for det :)

Hos Sketchy Colors er utfordingen en skisse:





Og her kommer det endelige resultatet etter nærmere 6 timer med slit!! (morsomt slit, vel og merke :)





6 kommentarer:

  1. Det ble da et nydelig bryllupskort, verd alle timene med arbeide. Mottakere har all grunn til å bli glade for dette kortet. Nydelige farger og " ren og pen" pynting. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

    SvarSlett
  2. åh.... denne var bare super smuk.

    10000 tak for at du deltager på kort O manias udfordring.

    SvarSlett
  3. knall herlig kort du har laget! Nydelig resultat etter så mye arbeid :D
    tusen takk for at du deltar på vår utfordring på kort o mania!
    klemmm fra Linda

    SvarSlett
  4. Veldig fint bryllupskort i fine farger! Tusen takk for at du deltar hos Kort O Manias utfordring. Klem.

    SvarSlett
  5. Dette ble jo rålekkert, litt surfing førte til et kjempe flott resultat ;)

    SvarSlett
  6. Hei :D
    Ville bare innom å si at du bør ta deg en liten titt innom Kort O Mania utfordrings bloggen innen 24 April...noe der du ikke bør gå glipp av ;)
    mvh
    Linda
    admin kort o mania

    SvarSlett